QUE
VIURES

dimecres, 22 d’abril del 2009

De logos

Feia temps que quan veia el logotip de l'Eurolliga de bàsquet pensava: això ja ho tinc vist d'algun altre lloc. Avui se m'ha encès la llumeta, tot i que la semblança no ha resultat tan perfecta com pensava que podia ser. Tot i això, m'atreveixo a afirmar que: El logo de l'Eurolliga és una burda còpia del símbol de l'Aliança Rebel de La Guerra de las Galaxias!




I ja que hi som, un altre. Aquest és descarat. El nou logotip de la Comunidad de Madrid és... un calc barat del logo de la companyia de joguines Milton Bradley, fabricant de grans clàssics com Quién es quién o Tragabolas!




I, ja que parlem de MB, haurem de denunciar que: el logotip del flamant navegador de Google, el Chrome, no és més que una desvergonyida reproducció del mític joc dels anys vuitanta Simon!!



5 comentaris:

Àlex Figueras ha dit...

Molt bo. Segur que es podrien buscar altres semblances. Caldrà pensar-hi.
I aquest post obre també el món de les joguines clàssiques: Simon, Tragabolas! En aquest àmbit, el que em sorprèn és que en l'era de la Playstation i derivats encara existeixi el mític Autocross (tot i que em sembla que deu dir-se d'una altra manera):

http://volviendoalodeayer.blogspot.com/2008/05/auto-cross.html

Àlex ha dit...

Sí, els videojocs i el digital s'imposen i ja no es fan invencions tan grandioses com Tragabolas o Autocross. Quins jocs! Segur que en podríem dir algun més. Es cert que alguns encara subsisteixen (buf, estàs segur que l'Autocross és un d'ells?), tot i que l'únic que crec que ha aconseguit tornar a estar de moda (a banda de l'etern Twister, al qual mai li vaig veure gaire la gràcia) es l'Scalextric, rei indiscutible de les joguines de l'era electrònica. Creador de joguines és una de les meves vocacions frustrades.

Àlex Figueras ha dit...

El dia 2 de gener de 2009 vaig veure (i fins i tot hi vaig jugar una mica) un autocross, o com ara es digui, a El Corte Inglés de Plaça Catalunya.

ig ha dit...

Són clars homenatges a l'estètic dels '80, tan de moda avui en dia. Pel que fa a joguines a mi sempre em van encantar les Game & Watch:
http://www.everyjoe.com/files/130/2006/05/original-game-and-watch-donkey-kong-nintendo.png

Àlex ha dit...

Em fa molta gràcia això dels homenatges, un gran eufemisme!

Les Game&watch aquestes són el precedent immediat de les videoconsoles. Crec recordar que en el Donkey Kong de la Nintendo ja hi sortia el Mario.